Metoda FLASH

Angielski dla dzieci Gdańsk

FLASH to inaczej Foreign Language Aqusition with Stimulating Headway, co jest mocno związane z tym kogo i jak uczymy. Odbiorcami naszych kursów są głównie dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce. Nasza wiedza i doświadczenie pozwalają nam skutecznie wspierać dyslektyków w nauce języka angielskiego. Metoda FLASH skierowana jest do nastolatków.

01

Podejście multisensoryczne – korzyści

Korzystanie z wielu zmysłów daje dzieciom więcej możliwości połączenia się z tym, czego się uczą. Ten rodzaj metody nauczania ułatwia dzieciom:

  • Zbierać informacje,
  • Zrozumieć i przepracować problemy,
  • Używają jednocześnie więcej niż jednego zmysłu,
  • Używać niewerbalnych umiejętności rozwiązywania problemów,
  • Plastyczność neuronalna – zdolność mózgu do reorganizacji i tworzenia nowych połączeń przez całe życie – jest znacznie zwiększona.

02

Metoda FLASH

„Powiedz mi, to zapomnę. Naucz mnie, to może zapamiętam. Zaangażuj mnie, to się nauczę.”

Powyższe chińskie przysłowie w trzech wersach wyraża, na czym polega uczenie wielozmysłowe. Dzieciom łatwo jest się wycofać. Dzień szkolny trwa prawie siedem godzin i trudno jest im zwracać uwagę na każdą informację, z każdego przedmiotu, lekcja po lekcji, dzień po dniu. 

Nasze zajęcia pozwalają dzieciom uczyć się przez działanie. Na przykład uczą się komunikować i przeprowadzać burzę mózgów z innymi uczniami w grupie, aby osiągnąć zamierzone cele.

03

Efekty naszych zajęć

To boleśnie oczywiste, dlaczego większość dzieci zmaga się z nauką. Większość, jeśli nie cała nasza edukacja poza przedszkolem jest i była pozbawiona multisensorycznej nauki. Poszerzając zasoby i techniki, które mogą pomóc dziecku w nauce, zamiast skupiać się na jednym stylu uczenia się, metoda multisensoryczna wnosi do samego procesu nauczania zabawę, radość i kreatywność. 

Nauka nie będzie już przykrym obowiązkiem dla Twojego dziecka, ale zachęcającą okazją do samodzielnego odkrywania i rozwoju. Wykorzystanie multisensorycznej nauki pomoże nie tylko w zajęciach angielskiego, ale w każdym innym przedmiocie i etapie życia dziecka.