ul. Na Zaspę 30A 80-546 Gdańsk
Metoda FLASH
Angielski dla dzieci Gdańsk
FLASH to inaczej Foreign Language Aqusition with Stimulating Headway, co jest mocno związane z tym kogo i jak uczymy. Odbiorcami naszych kursów są głównie dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce. Nasza wiedza i doświadczenie pozwalają nam skutecznie wspierać dyslektyków w nauce języka angielskiego. Metoda FLASH skierowana jest do nastolatków.
01
Podejście multisensoryczne – korzyści
Korzystanie z wielu zmysłów daje dzieciom więcej możliwości połączenia się z tym, czego się uczą. Ten rodzaj metody nauczania ułatwia dzieciom:
- Zbierać informacje,
- Zrozumieć i przepracować problemy,
- Używają jednocześnie więcej niż jednego zmysłu,
- Używać niewerbalnych umiejętności rozwiązywania problemów,
- Plastyczność neuronalna – zdolność mózgu do reorganizacji i tworzenia nowych połączeń przez całe życie – jest znacznie zwiększona.
02
Metoda FLASH
„Powiedz mi, to zapomnę. Naucz mnie, to może zapamiętam. Zaangażuj mnie, to się nauczę.”
Powyższe chińskie przysłowie w trzech wersach wyraża, na czym polega uczenie wielozmysłowe. Dzieciom łatwo jest się wycofać. Dzień szkolny trwa prawie siedem godzin i trudno jest im zwracać uwagę na każdą informację, z każdego przedmiotu, lekcja po lekcji, dzień po dniu.
Nasze zajęcia pozwalają dzieciom uczyć się przez działanie. Na przykład uczą się komunikować i przeprowadzać burzę mózgów z innymi uczniami w grupie, aby osiągnąć zamierzone cele.
03
Efekty naszych zajęć
To boleśnie oczywiste, dlaczego większość dzieci zmaga się z nauką. Większość, jeśli nie cała nasza edukacja poza przedszkolem jest i była pozbawiona multisensorycznej nauki. Poszerzając zasoby i techniki, które mogą pomóc dziecku w nauce, zamiast skupiać się na jednym stylu uczenia się, metoda multisensoryczna wnosi do samego procesu nauczania zabawę, radość i kreatywność.
Nauka nie będzie już przykrym obowiązkiem dla Twojego dziecka, ale zachęcającą okazją do samodzielnego odkrywania i rozwoju. Wykorzystanie multisensorycznej nauki pomoże nie tylko w zajęciach angielskiego, ale w każdym innym przedmiocie i etapie życia dziecka.