ul. Na Zaspę 30A 80-546 Gdańsk
Metody nauczania
Angielski dla dzieci z dysleksją Gdańsk
Uczniowie z dysleksją, którzy z powodzeniem uczą się języka angielskiego, często doświadczają ogromnego wzrostu pewności siebie, który może rozciągać się na inne obszary klasy. Języki są również dla nich doskonałą okazją do wzmocnienia zdolności poznawczych, w tym pamięci roboczej. Na każdych zajęciach wykorzystujemy wszystkie sprawności językowe: czytanie, pisanie, słuchanie i mówienie aby ta sama wiedza dotarła do każdego ucznia w różny sposób zależnie od indywidualnego stylu uczenia się. W naszej Pracowni językowej posiadamy metodę nauczania FLASH przystosowaną do nauczania dzieci z dysleksją i innymi specyficznymi problemami w nauce.
01
Słuch w nauce
Słuchowcy najlepiej uczą się poprzez zmysł słuchu. Oznacza to, że lepiej zapamiętują i rozumieją nowe pojęcia, gdy są wyjaśniane na głos. Mogą jeszcze lepiej zachować wiedzę, gdy nowe pomysły zostaną połączone z niewerbalnymi dźwiękami, takimi jak muzyka lub klaskanie. Dzieci, które uczą się słuchowo, często kochają muzykę i potrafią zapamiętywać słowa z piosenek, które słyszą.
02
Wzrok w nauce
Wzrokowcy uczą się najlepiej, gdy ich zmysł wzroku jest zaangażowany. Szybko wykazują sympatię do książek i czytania, zaczynając od książek z obrazkami i szybko przechodząc do książek z tekstem. Wizualni uczniowie mogą tworzyć rysunki, które pomogą zapamiętać ważne fakty, zidentyfikować główne elementy fabuły i utrwalić znaczenie nowych słów w ich głowach.
03
Ruch w nauce
Najbardziej fizyczny ze wszystkich stylów uczenia się, kinestetyczni uczniowie najlepiej przyswajają informacje poprzez dotyk i ruch. Słowo kinestetyczny odnosi się do naszej zdolności wyczuwania pozycji i ruchu ciała. Oznacza to, że aby coś zrozumieć, muszą tego dotknąć, poczuć i poruszyć tym. Uczniowie kinestetyczni często korzystają również z rytmicznych ruchów.
Metody nauczania
ZALETY METODY FLASH
Uczniowie z dysleksją mogą mieć przewagę, jeśli chodzi o umiejętności analityczne, kreatywność, myślenie nieszablonowe i rozwiązywanie problemów – to są wszystkie niezbędne cechy, gdy masz do czynienia z nowym językiem i gramatyką. Nasi lektorzy o tym doskonale wiedzą i potrafią je wykorzystać, by Twoja pociecha odnosiła sukcesy w nowym języku.
Metoda FLASH, wykorzystywana jest głównie na zajęciach indywidualnych oraz w starszych grupach wiekowych, od 13 roku życia. Oparta jest głównie na elementach metody multisensorycznej, która doskonale sprawdza się w przypadku grup o zróżnicowanych możliwościach językowych.
Starannie opracowany system nauki w naszej Pracowni wyrównuje szanse edukacyjne i pozwala na osiągnięcie sukcesu w nauce języka obcego pomimo indywidualnych ograniczeń.